Administratorem strony jest FUNDACJA WSPARCIA EDUKACJI I KULTURY – SAXUM z siedzibą w Poznaniu przy ul. Dąbrowskiego 29, 60-840 Poznań, wpisaną do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej i rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000819600, posiadającą numer REGON: 385101435, NIP: 7812004612, której akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy Poznań- Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy KRS.
W razie jakichkolwiek pytań związanych z polityką prywatności, możesz skontaktować się wysyłając wiadomość na adres biuro@fundacjasaxum.pl
Dane osobowe
Administratorem danych osobowych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych jest FUNDACJA WSPARCIA EDUKACJI I KULTURY – SAXUM z siedzibą w Poznaniu przy ul. Dąbrowskiego 29 (60-840).
W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują Pani/Panu:
- prawo dostępu do danych osobowych,
- prawo do sprostowania danych osobowych,
- prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
- prawo do wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych,
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego,
- prawo do odwołania zgody na przetwarzanie danych osobowych, jeżeli takową zgodę wyraziłeś.
Zasady związane z realizacją wskazanych uprawnień zostały zawarte w art. 16 – 21 ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej „RODO”.
Jeżeli uznasz, że przy przetwarzaniu danych osobowych nastąpiło naruszenia przepisów o ochronie danych osobowych, masz możliwość wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Możesz zwrócić się do nas z żądaniem udostępnienia informacji o tym, jakie dane posiadamy oraz w jakich celach je przetwarzamy. W tym celu należy wysłać wiadomość na ww. adres e-mail.
Odbiorcy danych
Powierzamy przetwarzanie danych osobowych podmiotom, z którymi współpracujemy w celu realizacji naszych założeń. Podmioty, którym powierzamy przetwarzanie danych osobowych gwarantują stosowanie odpowiednich środków ochrony i bezpieczeństwa danych osobowych.
Aktualni odbiorcy Państwa danych to podmiot świadczący usługi poczty elektronicznej oraz podmiot świadczący usługi księgowe.
Podstawa prawna i cele przetwarzania
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO, a celem jest realizacja zamówienia i zawarcie oraz realizacja umowy kupna-sprzedaży, którą zawierasz zgodnie z Regulaminem.
W przypadku braku podania danych osobowych nie będziemy mogli zrealizować Państwa zamówienia.
Dane osobowe będą przetwarzane tak długo jak będą potrzebne ze względów podatkowych oraz do obrony przed mogącymi powstać roszczeniami.
W związku z powyższym dane potrzebne do realizacji zamówienia będziemy przetwarzać przez okres trzech lat od chwili zawarcia umowy, a z kolei te dane, które będą nam potrzebne w celach podatkowych - przez okres 5 lat od końca roku podatkowego, w którym powstał obowiązek podatkowy. Następnie dane osobowe zostaną usunięte z zasobów Administratora Danych Osobowych.
Zamówienia
Składając zamówienie, musisz podać dane niezbędne do realizacji zamówienia, tj. imię i nazwisko, w przypadku przedsiębiorcy również firmę, adres rozliczeniowy, adres do dostawy, adres e-mail, numer telefonu, numer NIP.
Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do złożenia zamówienia.
Reklamacje i odstąpienie od umowy
Jeżeli składasz reklamację lub odstępujesz od umowy, to przekazujesz dane osobowe zawarte w treści reklamacji lub oświadczeniu o odstąpieniu od umowy, które obejmuję imię i nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail, numer rachunku bankowego.
Dane przekazane w związku ze złożeniem reklamacji lub odstąpieniem od umowy wykorzystywane są w celu realizacji procedury reklamacyjnej lub procedury odstąpienia od umowy (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
Dane będą przetwarzane przez czas niezbędny do realizacji procedury reklamacyjnej lub procedury odstąpienia, a następnie do momentu przedawnienia roszczeń. Następnie dane osobowe zostaną usunięte z zasobów administratora.
Kontakt e-mailowy
Kontaktując się za pośrednictwem poczty elektronicznej przekazujesz nam swój adres e-mail jako adres nadawcy wiadomości oraz możesz przekazać również inne dane osobowe.
Państwa dane są w tym przypadku przetwarzane w celu kontaktu , a podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO, czyli w sytuacji, gdy przetwarzanie jest niezbędne do podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy.
Podstawą prawną przetwarzania po zakończeniu kontaktu jest usprawiedliwiony cel w postaci archiwizacji korespondencji na potrzeby wewnętrzne (art. 6 ust. 1 lit. c RODO). Treść korespondencji może podlegać archiwizacji, z uwagi na nasze nadrzędne interesy, czyli obronę przed potencjalnymi roszczeniami z Państwa strony. W tym wypadku okres przechowywania danych wynosi 6 lat od momentu nawiązania kontaktu. Następnie dane osobowe zostaną usunięte z zasobów administratora.